Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23668
Назва: Значення маркетингової інформації в діяльності аптечних підприємств
Автори: Бабічева, Г. С.
Мосейчук, Ю. О.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бабічева, Г. С. Значення маркетингової інформації в діяльності аптечних підприємств / Г. С. Бабічева, Ю. О. Мосейчук // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 187-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23668
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187-188.pdf432,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.