Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧирва, О. О.-
dc.contributor.authorChyrva, O. O.-
dc.contributor.authorРогуля, О. Ю.-
dc.contributor.authorRohulya, O. Yu.-
dc.date.accessioned2020-12-17T14:01:00Z-
dc.date.available2020-12-17T14:01:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧирва, О. О. Маркетингові підходи до просування венотонізуючих лікарських засобів / О. О. Чирва, О-практ. internet-конф. Ю. Рогуля // Теоретичні та практичні аспекти дослідження лікарських рослин : матеріали ІV Міжнар. наук.., м. Харків, 26-27 листоп. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 280.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23976-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectвенотонізуючі лікарські засобиuk_UA
dc.subjectмаркетинговый подходuk_UA
dc.subjectпродвижение аuk_UA
dc.subjectвенотонизирующие лекарственные средствuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи до просування венотонізуючих лікарських засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
280.pdf562,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.