Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24204
Title: Методичний підхід до оцінки ефективності функціонування системи маркетингової логістики на фармацевтичних підприємствах
Other Titles: The methodical approach to assessing the effectiveness of the marketing logistics system functioning at pharmaceutical enterprises
Методический подход к оценке эффективности функционирования системы маркетинговой логистики на фармацевтических предприятиях
Authors: Голубцова, К. К.
Сагайдак-Нікітюк, Р. В.
Барнатович, С. В.
Holybtsova, K. K.
Sahaidak-Nikitіuk, R. V.
Barnatovich, S. V.
Голубцова, К. К.
Сагайдак-Никитюк, Р. В.
Барнатович, С. В.
Keywords: маркетингова логістика;система;методичний підхід;оцінка;фармацевтичне підприємство;marketing logistics;system;methodical approach;estimation;pharmaceutical enterprise;маркетинговая логистика;система;методический подход;оценка;фармацевтическое предприятие
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Голубцова, К. К. Методичний підхід до оцінки ефективності функціонування системи маркетингової логістики на фармацевтичних підприємствах / К. К. Голубцова, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, С. В. Барнатович // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2020. – Т. 6, № 4. – С. 49-54. doi : 10.24959/sphhcj.20.203
Abstract: Мета і завдання: розробка методичного підходу до оцінки ефективності функціонування системи маркетингової логістики в умовах фармацевтичного підприємства. Матеріали та методи: застосовувалися методи аналізу та синтезу, узагальнення та економікоматематичні. Результати та їх обговорення. Проаналізовано питання управління фармацевтичними підприємствами та визначено невирішені проблеми. Досліджено методи оцінки ефективності функціонування системи логістичної логістики. Визначено, що логістичний ланцюг у фармацевтичному секторі спрямований на зміну способу взаємодії партнерів у логістичних процесах. Вивчено витрати, пов’язані з маркетинговою логістикою фармацевтичного підприємства. Запропоновано методичний підхід до оцінки ефективності функціонування системи маркетингової логістики фармацевтичного підприємства. Запропоновано підхід до розрахунку ефекту від створення системи маркетингової логістики на фармацевтичному підприємстві та витрат, пов’язаних з його логістичною діяльністю. Сформовано умови створення системи маркетингової логістики на фармацевтичному підприємстві. Наведено переваги упровадження сучасної системи маркетингової логістики в умовах фармацевтичного підприємства. Висновки. Запропонований методичний підхід до оцінки ефективності функціонування системи маркетингової логістики в умовах фармацевтичного підприємства має безсумнівні переваги: він володіє певною гнучкістю, дозволяє враховувати різні чинники, що характеризують особливості функціонування кожного окремого підрозділу логістичної системи (як внутрішні, так і зовнішні), і проводити порівняння варіантів створюваної або удосконалюваної логістичної системи (з погляду структури, складу і режимів функціонування).
Aim. To develop the methodological approach to assessing the effectiveness of the marketing logistics system functioning at a pharmaceutical enterprise. Materials and methods. The methods used in the study include methods of analysis and synthesis, generalization, as well as economic and mathematical ones. Results. The management issues of pharmaceutical enterprises have been analyzed, and the unresolved problems of the issue under research have been determined. Methods for assessing the effectiveness of the logistics system functioning have been studied. It has been determined that the logistics chain in the pharmaceutical sector is aimed at changing the way partners interact in logistics processes. The costs associated with the marketing logistics of a pharmaceutical company have been studied. The methodical approach to assessing the effectiveness of the marketing logistics system functioning at a pharmaceutical company has been proposed. The approach to calculating the effect of creating a marketing logistics system at a pharmaceutical company and the costs associated with its logistics activities has been proposed. Conditions for creating the marketing logistics system at a pharmaceutical enterprise have been formed. The advantages of introduction of the modern marketing logistics system in conditions of the pharmaceutical enterprise are given. Conclusions. The methodological approach proposed to assessing the effectiveness of the marketing logistics system at a pharmaceutical enterprise has undoubtful advantages: it has a certain flexibility, allows you to take into account various factors characterizing the functioning of each separate division of the logistics system (both internal and external), and compare the options for the created or an improved logistic system (in terms of structure, composition and modes of operation)
Цель и задачи: разработка методического подхода к оценке эффективности функционирования системы маркетинговой логистики в условиях фармацевтического предприятия. Материалы и методы: были использованы методы анализа и синтеза, обобщения и экономико-математические. Результаты и их обсуждение. Проанализированы вопросы управления фармацевтическими предприятиями и определены нерешенные проблемы. Исследованы методы оценки эффективности функционирования системы логистической логистики. Определено, что логистическая цепь в фармацевтическом секторе направлена на изменение способа взаимодействия партнеров в логистических процессах. Изучены расходы, связанные с маркетинговой логистикой фармацевтического предприятия. Предложен методический подход к оценке эффективности функционирования системы маркетинговой логистики фармацевтического предприятия. Предложен подход к расчету эффекта от создания системы маркетинговой логистики на фармацевтическом предприятии и расходов, связанных с его логистической деятельностью. Сформированы условия создания системы маркетинговой логистики на фармацевтическом предприятии. Приведены преимущества внедрения современной системы маркетинговой логистики в условиях фармацевтического предприятия. Выводы. Предложенный методический подход к оценке эффективности функционирования системы маркетинговой логистики в условиях фармацевтического предприятия имеет несомненные преимущества: он обладает определенной гибкостью, позволяет учитывать различные факторы, характеризующие особенности функционирования каждого отдельного подразделения логистической системы (как внутренние, так и внешние), и проводить сравнение вариантов создаваемой или усовершенствованной логистической системы (с точки зрения структуры, состава и режимов функционирования)
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24204
Appears in Collections:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49-54.pdf326,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.