Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, І. О.-
dc.contributor.authorОвакімян, О. С.-
dc.date.accessioned2021-06-01T08:51:32Z-
dc.date.available2021-06-01T08:51:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЮрченко, І. О. Маркетингове управління ринковою діяльністю підприємств фармацевтичного профілю / І. О. Юрченко, О. С. Овакімян // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IХ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 18 берез. 2021 р. – Харків, 2021. – С. 106-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24730-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетинговое управлениеuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.titleМаркетингове управління ринковою діяльністю підприємств фармацевтичного профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-108.pdf356,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.