Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамборський, О. С.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorЄвтушенко, О. М.-
dc.date.accessioned2021-06-10T11:07:13Z-
dc.date.available2021-06-10T11:07:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСамборський, О. С. Особливості використання елементів маркетингових комунікацій при просуванні лікарських засобів в сучасних умовах / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IХ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 18 берез. 2021 р. – Харків, 2021. – С. 397-399.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24869-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОсобливості використання елементів маркетингових комунікацій при просуванні лікарських засобів в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
397-399.pdf268,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.