Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24869
Назва: Особливості використання елементів маркетингових комунікацій при просуванні лікарських засобів в сучасних умовах
Автори: Самборський, О. С.
Слободянюк, М. М.
Євтушенко, О. М.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Самборський, О. С. Особливості використання елементів маркетингових комунікацій при просуванні лікарських засобів в сучасних умовах / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IХ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 18 берез. 2021 р. – Харків, 2021. – С. 397-399.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24869
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
397-399.pdf268,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.