Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24869
Название: Особливості використання елементів маркетингових комунікацій при просуванні лікарських засобів в сучасних умовах
Авторы: Самборський, О. С.
Слободянюк, М. М.
Євтушенко, О. М.
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Самборський, О. С. Особливості використання елементів маркетингових комунікацій при просуванні лікарських засобів в сучасних умовах / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IХ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 18 берез. 2021 р. – Харків, 2021. – С. 397-399.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24869
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
397-399.pdf268,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.