Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKovalenko, S. M.-
dc.contributor.authorРомелашвілі, О. С.-
dc.contributor.authorЗборовська, Т. В.-
dc.contributor.authorБлагун, О. Д.-
dc.contributor.authorКоваленко, С. М.-
dc.contributor.authorRomelashvili, O. S.-
dc.contributor.authorZborovska, T. V.-
dc.contributor.authorBlagun, O. D.-
dc.date.accessioned2021-06-30T11:37:56Z-
dc.date.available2021-06-30T11:37:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationGeneral Aspects of Introduction of Management Systems in Educational Organizations in Pursuance of ISO 21001:2018 / S. M. Kovalenko [et al.] // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. – 2020. – № 4 (64). – P. 4-9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25183-
dc.description.abstractМетою роботи є аналіз вимог та особливостей впровадження ISO 21001:2018 «Освітні організації. Системи управління в освітніх організаціях. Вимоги та настанови щодо застосовування». Результати. У цілому міжнародний стандарт ISO 21001:2018 становить собою інструмент управління для організацій, що надають освітні продукти і послуги, які хочуть і можуть задовольнити очікувані потреби учнів. У разі впровадження вимог міжнародного стандарту ISO 21001:2018 освітні організації отримують такі переваги: підвищення ефективності систем управління освітніх закладів, постійний контроль щодо відповідності місії закладу та управлінських процесів, задоволення потреб та очікувань споживачів послуг, застосування індивідуального підходу в навчанні, розширення можливості для участі зацікавлених сторін, стимулювання впровадження інновацій. Висновки. Доведено, що основою стандарту ISO 21001:2018 є процесний підхід, ризикорієнтоване мислення та діяльність, що ґрунтується на принципі виконання завдань за схемою: планування, виконання, перевірка і поліпшення заходів (Plan-Do-Check-Act, або PDCA). З’ясовано, що всі вимоги ISO 21001:2018 є загальні й призначені для застосування в будь-якому навчальному закладі незалежно від форми, строків або способів навчання. Визначено, що впровадження системи управління в освітніх організаціях надасть їм змогу продемонструвати свою здатність підтримувати компетенції викладанням, навчанням або дослідженнями, а також дозволить підвищити рівень задоволеності потреб учнів, персоналу та інших зацікавлених сторін за допомогою ефективного застосування відповідних механізмів управління та постійного поліпшення своєї діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectміжнародний стандартuk_UA
dc.titleGeneral Aspects of Introduction of Management Systems in Educational Organizations in Pursuance of ISO 21001:2018uk_UA
dc.title.alternativeЗагальні аспекти впровадження систем управління в освітніх організаціях відповідно до ISO 21001:2018uk_UA
dc.title.alternativeОбщие аспекты внедрения системы управления в образовательных организациях в соответствии с требованиями ISO 21001:2018uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття _21001 2018.pdf333 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.