Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25183
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kovalenko, S. M. | - |
dc.contributor.author | Ромелашвілі, О. С. | - |
dc.contributor.author | Зборовська, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Благун, О. Д. | - |
dc.contributor.author | Коваленко, С. М. | - |
dc.contributor.author | Romelashvili, O. S. | - |
dc.contributor.author | Zborovska, T. V. | - |
dc.contributor.author | Blagun, O. D. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-30T11:37:56Z | - |
dc.date.available | 2021-06-30T11:37:56Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | General Aspects of Introduction of Management Systems in Educational Organizations in Pursuance of ISO 21001:2018 / S. M. Kovalenko [et al.] // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. – 2020. – № 4 (64). – P. 4-9. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25183 | - |
dc.description.abstract | Метою роботи є аналіз вимог та особливостей впровадження ISO 21001:2018 «Освітні організації. Системи управління в освітніх організаціях. Вимоги та настанови щодо застосовування». Результати. У цілому міжнародний стандарт ISO 21001:2018 становить собою інструмент управління для організацій, що надають освітні продукти і послуги, які хочуть і можуть задовольнити очікувані потреби учнів. У разі впровадження вимог міжнародного стандарту ISO 21001:2018 освітні організації отримують такі переваги: підвищення ефективності систем управління освітніх закладів, постійний контроль щодо відповідності місії закладу та управлінських процесів, задоволення потреб та очікувань споживачів послуг, застосування індивідуального підходу в навчанні, розширення можливості для участі зацікавлених сторін, стимулювання впровадження інновацій. Висновки. Доведено, що основою стандарту ISO 21001:2018 є процесний підхід, ризикорієнтоване мислення та діяльність, що ґрунтується на принципі виконання завдань за схемою: планування, виконання, перевірка і поліпшення заходів (Plan-Do-Check-Act, або PDCA). З’ясовано, що всі вимоги ISO 21001:2018 є загальні й призначені для застосування в будь-якому навчальному закладі незалежно від форми, строків або способів навчання. Визначено, що впровадження системи управління в освітніх організаціях надасть їм змогу продемонструвати свою здатність підтримувати компетенції викладанням, навчанням або дослідженнями, а також дозволить підвищити рівень задоволеності потреб учнів, персоналу та інших зацікавлених сторін за допомогою ефективного застосування відповідних механізмів управління та постійного поліпшення своєї діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | система управління | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | освітні послуги | uk_UA |
dc.subject | міжнародний стандарт | uk_UA |
dc.title | General Aspects of Introduction of Management Systems in Educational Organizations in Pursuance of ISO 21001:2018 | uk_UA |
dc.title.alternative | Загальні аспекти впровадження систем управління в освітніх організаціях відповідно до ISO 21001:2018 | uk_UA |
dc.title.alternative | Общие аспекты внедрения системы управления в образовательных организациях в соответствии с требованиями ISO 21001:2018 | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття _21001 2018.pdf | 333 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.