Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвакімян, О. С.-
dc.date.accessioned2021-08-11T11:48:43Z-
dc.date.available2021-08-11T11:48:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОвакімян, О. С. Категоризація споживачів як базовий інструмент управління лояльністю / О. С. Овакімян // Медицина і фармація на службі у практичної косметології: від науки до практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. м. Харків, 10 берез. 2021 р. – Xарків : НФаУ, 2021. – C. 151-155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25359-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleКатегоризація споживачів як базовий інструмент управління лояльністюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151-155.pdf285,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.