Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25487
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільницька, Г. С. | - |
dc.contributor.author | Семашко, С. А. | - |
dc.contributor.author | Крівєнцова, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-25T11:50:07Z | - |
dc.date.available | 2021-08-25T11:50:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ільницька, Г. С. Організація освітнього процесу з фізичного виховання в умовах дистанційної освіти / Г. С. Ільницька, С. А. Семашко, О. В. Крівєнцова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія No 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). – Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. – Вип. 4 (134). – С. 55-60. doi 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.4(134).13 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | - |
dc.identifier.other | DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.4(134).13 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25487 | - |
dc.description.abstract | Проведено порівняльний аналіз освітнього та педагогічного процесів НФаУ та ХНУРЕ з фізичного виховання із використанням технологій дистанційного навчання під час карантину. Предметом дослідження був освітній процес з фізичного виховання. Мета полягала у проведенні порівняльного аналізу організації освітнього процесу з фізичного виховання у НФаУ та ХНУРЕ в умовах дистанційної освіти. Методами дослідження були аналіз наукової літератури та Інтернет ресурсів, метод описової статистики. Висновки. Дистанційна освіта існує поряд з очною формою навчання і є її логічним взаємодоповненням. Вона має значні переваги у неперервності та систематичності освітнього процесу студентів; підвищує ефективність контролю з боку викладача; сприяє саморозвитку, набуттю нових практичних навичок у інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі, що сприяє вдосконаленню педагогічної майстерності; підвищує якість теоретичних та практичних знань; надає студентам право вибору зручного часу для занять; надає рівні можливості для залученості студентів з різним станом здоров’я. Дистанційні технології навчання не можуть повноцінно замінити спілкування викладача і здобувачів вищої освіти, проте вони є потужним механізмом для спонукання до самоосвіти, що є важливою віхою у процесі становлення майбутнього фахівця, як професіонала своєї справи. Визначено схожості та відмінності в організації освітнього процесу з фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | distance education | uk_UA |
dc.title | Організація освітнього процесу з фізичного виховання в умовах дистанційної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Organization of educational process of physical education according to the conditions of remote education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
статья пдф.pdf | 390,24 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.