Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25496
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІльницька, Г. С.-
dc.contributor.authorГончарук, Н. В.-
dc.contributor.authorІльницька, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-08-26T08:54:26Z-
dc.date.available2021-08-26T08:54:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІльницька, Г. С. Досвід використання системної платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи» / Г. С. Ільницька, Н. В. Гончарук, Л. В Ільницька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. - Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79, Т. 1. – С. 142-146.uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25496-
dc.description.abstractНині в навчальних закладах України у зв’язку з переходом на дистанційну або змішану форму навчання широко впроваджуються нові комп’ютерні, інформаційно-комунікаційні та мережеві технології. У статті розкрито можливості використання системної платформи дистанційного навчання Pharmel у професійній підготовці здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Фізична терапія» першого (бакалаврського) рівня у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» під час вивчення обов’язкової дисципліни «Терапевтичні вправи». Використання й управління віртуальним навчальним середовищем є комплексним процесом, і освітні платформи широко застосовуються в університетах, зокрема, для управління курсами дистанційного навчання. Pharmel – це гнучке віртуальне середовище навчання з широким спектром різноманітних онлайн-інструментів, що створене на базі платформи Moodle. Розглянуто досвід використання платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи». Метою навчальної дисципліни «Терапевтичні вправи» є ознайомити майбутніх фахівців з основними формами й засобами лікувальної фізичної культури як основного методу фізичної реабілітації, сформувати систему знань про вплив фізичних навантажень на організм, правила дозування та контролю фізичних навантажень, відпрацювати навики розробки комплексів лікувальної гімнастики при різних захворюваннях, контролю за станом людини при виконанні фізичних вправ. Курс розроблено з урахуванням змішаної форми навчання, оскільки навчальний процес цієї дисципліни на початку семестру почався в очному режимі. Процес поділявся на 3 етапи: вивчення теоретичного матеріалу й оволодіння практичними навичками, що передбачало обов’язкове відвідування занять (очно); дистанційне навчання з обов’язковим відвідуванням лекційних і практичних занять на платформі Zoom, виконання завдань самостійної роботи, складання тестових завдань, контроль змістових модулів (дистанційно); складання підсумкового модульного контролю (дистанційно). Показано структуру дисципліни та проаналізовано використані види діяльності й ресурсиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectPharmeluk_UA
dc.subjectтерапевтичні вправиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectфізична терапіяuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjecttherapeutic exercisesuk_UA
dc.subjectphysical therapyuk_UA
dc.subjectremote learninguk_UA
dc.titleДосвід використання системної платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи»uk_UA
dc.title.alternativeExperience of using the Pharmel system platform during the study of discipline “Therapeutic exercises”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
статья.pdf424,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.