Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25876
Название: Науково-педагогічні основи формування усвідомленої мотивації до занять фізичної культури студентської молоді
Другие названия: The scientific and pedagogical basis of the formation of consious motivation to study the physical culture of student youth
Авторы: Павленко, В. О.
Павленко, Є. Є.
Ключевые слова: фізична культура;студентська молодь;мотивація;рухова діяльність
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Павленко, В. О. Науково-педагогічні основи формування усвідомленої мотивації до занять фізичної культури студентської молоді / В. О. Павленко, Є. Є. Павленко // Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Чернігів : Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка, 2020. – Вип. 8 (164). – С. 228-231. (Серія: Педагогічні науки).
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано науково-педагогічні основи формування усвідомленої мотивації. Визначена суспільна значимість занять фізичної культури та визначені шляхи формування особистої фізичної культури студентської молоді. Мета роботи виявлення значення процесу формування фізичної культури особистості, як чинника залучення студентської молоді до систематичних занять спортом. Дослідити мотиваційні чинники формування відношення студента до занять фізичної культури. Дослідити фактори, що впливають на розвиток особистості. Методологія. У роботі використано комплекс взаємодоповнюючих методів у відповідності до поставленого завдання. Методика формування фізичної культури основана на психо-фізіологіних особливостях розвитку студентської молоді. Формування знань про вплив фізичної культури на стан здоров’я людини починається з усвідомленості про питому вагу рухової діяльності на безпечний рівень здоров’я людини. Спосіб пізнання фізичної культури спрямований на спонукання студентів до рухливої діяльності, організації вільного часу на фізичне вдосконалення, прояву вольових зусиль на подолання фізичного навантаження. Визначення обсягу рухової активності студента у межах рухового режиму. Організація самостійної рухової діяльності відповідно до фізичного розвитку та індивідуальних, функціональних можливостях студента. Наукова новизна. Доповнено наукову інформацію щодо формування у студентів усвідомленої мотивації до занять фізичної культури шляхом виявлення та застосування у навчально-педогогічному процесі дієвих чинників особистості студента. Науко-педагогічні основи направлені на мобілізацію резервів залучення студентської молоді до занять фізичною культурою. Формуючі аспекти відношення до фізичної культури ґрунтуються на індивідуальних особливостях розвитку студента
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25876
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Науково-педагогічні основи.pdf618,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.