Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorНессонова, М. Н.-
dc.date.accessioned2021-10-07T13:43:17Z-
dc.date.available2021-10-07T13:43:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПивень, Е. П. Моделирование показателя качества обслуживания в аптечных учреждениях / Е. П. Пивень, И. В. Ткаченко, М. Н. Нессонова // Advances of Science : proceedings of articles the international scientific conference, Czech Republic, Karlovy Vary – Ukraine, Kyiv, April 6, 2018. – Czech Republic, Karlovy Vary : Sklenĕný Můstek-Ukraine, Kyiv : MCNIP, 2018. - P. 198-201.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/25916-
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectматематическая модельuk_UA
dc.subjectкачество обслуживания в аптечных учрежденияхuk_UA
dc.subjectинтегральный показательuk_UA
dc.subjectфакторный анализuk_UA
dc.subjectполиномиальная регрессияuk_UA
dc.titleМоделирование показателя качества обслуживания в аптечных учрежденияхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ADVANCES_OF_SCIENCE_060418(Nessonova).pdf2,61 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.