Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26102
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шварп, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Науменко, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-22T11:56:29Z | - |
dc.date.available | 2021-10-22T11:56:29Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шварп, Н. В. Формування комунікативної культури магістрів освітніх, педагогічних наук у процесі професійної підготовки / Н. В. Шварп, Н. В. Науменко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2020. – Вип. 70, Т. 4. – С. 211-216. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26102 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування комунікативної культури магістрів освітніх, педагогічних наук у процесі професійної підготовки. Зазначено, що актуальними постають гуманістичні умови навчання й викладання з опорою на особистісний потенціал тих, хто навчається. Гуманітарна орієнтація освіти на перше місце ставить якість взаємодії та спілкування викладача із здобувачами освіти, яка повною мірою сприятиме засвоєнню останніми фахових компетенцій. Проаналізовано наукові дослідження та публікації, в яких започатковано розв’язання зазначеної проблеми, та зазначено, що комунікативна культура включає в себе професійну та особистісну комунікацію, спілкування і взаємодію учасників освітнього процесу. Визначено сутність комунікативної культури викладача як інтегроване особистісне утворення, що поєднує здатність педагога говорити та слухати, об’єктивно сприймати та розуміти особистість здобувача освіти, орієнтуватися на його позитивні риси, сприймати емоційний стан суб’єктів освітнього процесу, досягати ефективної комунікативної взаємодії на засадах спільних цілей. Охарактеризовано особливості професійної підготовки магістрів освітніх, педагогічних наук, що полягають у формуванні мовленнєвих умінь, адекватного сприйняття здобувачів освіти, в умінні здійснювати організацію діяльності здобувачів освіти, спираючись на психолого-педагогічні закономірності ефективного педагогічного спілкування. Виявлено умови, що впливають на ефективність формування комунікативної культури магістрів освітніх, педагогічних наук, серед яких – виділення мети підготовки в різних її аспектах (мотиваційно-ціннісному, змістовному і практичному), що відображають характер впливу на мотиваційну, інтелектуальну та поведінкову сфери особистості здобувача освіти; проведення спецкурсів, тренінгів, спецсемінарів та інших форм ділового спілкування; використання в процесі навчання інноваційних педагогічних технологій, форм і методів навчання. Доведено ефективність упровадження тренінгів, рольових і ділових ігор, аналізу професійних ситуацій для підвищення рівня комунікативної культури магістрантів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | комунікативна культура | uk_UA |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | магістри освітніх, педагогічних наук | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативної культури магістрів освітніх, педагогічних наук у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of communicative culture of masters of educational, pedagogical sciences in the process of professional training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
41.pdf | 244,39 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.