Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorШпак, О. В.-
dc.date.accessioned2022-01-25T15:23:45Z-
dc.date.available2022-01-25T15:23:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПестун, І. В. Штучний інтелект у фармацевтичному маркетингу / І. В. Пестун, О. В. Шпак // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 23-24 верес. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 455-456.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27161-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectискусственный интеллектuk_UA
dc.subjectаrtificial Intelligenceuk_UA
dc.titleШтучний інтелект у фармацевтичному маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
455-456.pdf272,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.