Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаляниця, Х. А.-
dc.date.accessioned2022-05-09T20:10:22Z-
dc.date.available2022-05-09T20:10:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПаляниця, Х. А. Побудова алгоритму розробки стратегічного маркетингового плану підприємства / Х. А. Паляниця // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали IX міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 28 жовт. 2021 р. – Харків : НФаУ, 2021. – С. 287-288.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27691-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectстратегічний планuk_UA
dc.subjectstrategic planuk_UA
dc.subjectстратегический планuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleПобудова алгоритму розробки стратегічного маркетингового плану підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287-288.pdf320,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.