Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorБатюк, В. О.-
dc.date.accessioned2022-05-23T15:30:06Z-
dc.date.available2022-05-23T15:30:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖадько, С. В. Роль медичних представників у просуванні лікарських засобів за умов розвитку цифрового маркетингу / С. В. Жадько, В. О. Батюк // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 211-213.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27873-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпросування лікарських засобівuk_UA
dc.subjectпродвижение лекарственных средствuk_UA
dc.subjectpromotion of medicinesuk_UA
dc.titleРоль медичних представників у просуванні лікарських засобів за умов розвитку цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211-213.pdf426,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.