Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27873
Назва: Роль медичних представників у просуванні лікарських засобів за умов розвитку цифрового маркетингу
Автори: Жадько, С. В.
Батюк, В. О.
Теми: просування лікарських засобів;продвижение лекарственных средств;promotion of medicines
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Роль медичних представників у просуванні лікарських засобів за умов розвитку цифрового маркетингу / С. В. Жадько, В. О. Батюк // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 211-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27873
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211-213.pdf426,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.