Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27878
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБезуглова, А. Є.-
dc.contributor.authorКозирєва, О. В.-
dc.date.accessioned2022-05-23T15:46:22Z-
dc.date.available2022-05-23T15:46:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБезуглова, А. Є. Теоретичні основи управління рекламною компанією підприємства / А. Є. Безуглова, О. В. Козирєва // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали X наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 196-198.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27878-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectуправління рекламною компанієюuk_UA
dc.subjectуправление рекламной компаниейuk_UA
dc.subjectmanagement of an advertising companyuk_UA
dc.titleТеоретичні основи управління рекламною компанією підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
196-198.pdf426,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.