Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27964
Название: Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації
Другие названия: A scientific and theoretical approach to the development of the process model for managing personified marketing communications in pharmacy
Авторы: Ольховська, А. Б.
Малий, В. В.
Лісна, А. Г.
Olkhovska, A. B.
Malyi, V. V.
Lisna, А. G.
Ключевые слова: суб’єкти фармацевтичного ринку;персоніфіковані маркетингові комунікації;процесна модель;просування;лікарські засоби;pharmaceuti cal market subjects;process model;personified marketing communications;promotion;drugs
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Ольховська, А. Б. Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації / А. Б. Ольховська, В. В. Малий, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 1. - С. 51-62. doi : 10.24959/sphhcj.22.234
Краткий осмотр (реферат): Мета – систематизація і обґрунтування доцільності застосування персоніфікованих маркетин гових комунікацій у фармації на засадах науково-методичного підходу та розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації, яка стане у пригоді суб’єктам фармацевтичного ринку для забезпечення ефективності процесів просування фармацевтичного товару та взаємодії з потенційно-цільовою аудиторією. Матеріали та методи. Для реалізації окреслених завдань дослідження застосовано методи контент-аналізу, структурно-системного аналізу, соціологічних і маркетингових досліджень, порівняльного аналізу, угрупування, графічний метод. Результати дослідження. Систематизовано та обґрунтовано доцільність застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів на вітчизняний фармацевтичний ринок з урахуванням зарубіжного досвіду. Складено та порівняно рейтинг активності застосування персоніфікованих маркетингових комунікацій в Україні та за кордоном й окреслено перспективи та переваги їх запровадження на вітчизняному ринку. Розроблено та запропоновано процесну модель управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармації. Висновки. Персоніфіковані маркетингові комунікації забезпечують концентрацію комунікативних зусиль на цільовій аудиторії суб’єктами фармацевтичного ринку, що в подальшому надає їм можливість заощаджувати кошти та мінімізувати зайві інвестиції на просування лікарських засобів. Запропонована процесна модель управління персоніфікованими маркетинговими комунікація ми у фармації сприятиме підвищенню якості фармацевтичної допомоги населенню країни
Aim. To systematize and substantiate the expediency of using personified marketing communications in pharmacy based on a scientific and methodological approach and develop a process model for managing personified marketing communications in pharmacy, which will be useful to pharmaceutical market enti ties in order to provide the effectiveness of pharmaceutical promotion and interaction with a potential target audience. Materials and methods. To implement the objectives, the methods of content analysis, structural and system analysis, sociological and marketing research, comparative analysis, grouping, and graphical method were used. Results. The expediency of using personified marketing communications in the system of promoting drugs to the Ukrainian pharmaceutical market has been systematized and substantiated, taking into ac count the foreign experience. The rating of the activity of using personified marketing communications in Ukraine and abroad has been made and compared; the prospects and advantages of their implementation at the Ukrainian market have been identified. A process model for managing personified marketing com munications in pharmacy has been developed and proposed. Conclusions. Personified marketing communications provide that the subjects of the pharmaceutical market concentrate their communicative efforts on the target audience; this further gives them the op portunity to save money and minimize unnecessary investment in the promotion of drugs. The proposed process model of management of personified marketing communications in pharmacy will contribute to improving the quality of pharmaceutical care to the country’s population.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27964
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
51-62 1-10-20220523.pdf444,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.