Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28089
Название: Дослідження сили ринкових позицій лікарських засобів через складові комплексу торговельних марок і брендів
Авторы: Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Ключевые слова: бренд;торгова марка
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Слободянюк, М. М. Дослідження сили ринкових позицій лікарських засобів через складові комплексу торговельних марок і брендів / М. М. Слободянюк, О. С. Самборський // Сучасні досягнення фармацевтичної технології і біотехнології : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 11-12 листоп. 2021 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2021. – С. 200.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28089
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
200.pdf244,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.