Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2810
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorМедведєва, Ю. П.-
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorМедведева, Ю. П.-
dc.contributor.authorTolochko, V. M.-
dc.contributor.authorMedvedyeva, Yu. P.-
dc.date.accessioned2013-10-23T08:55:30Z-
dc.date.available2013-10-23T08:55:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТолочко, В. М. Особливості реклами в фармацевтичній галузі : метод. рек. для підготовки та проведення практ. занять з курсу «Управління та економіка фармації» в системі післядипломної освіти спеціалістів фармації ПК «Фармація» МОЗ і АМН України / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва . – Х. : Вид-во НФаУ, 2011. – 26 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2810-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації містять логічну схему викладення навчального матеріалу, теоретичну частину, практичну частину для семінарського і практичного заняття, питання й тести для самопідготовки слухачів у системі післядипломної освіти. Вони можуть бути використані для самостійного опанування навчальної теми з метою визначення специфіки та особливостей реклами в фармацевтичній галузі. Розроблені на кафедрі управління та економіки фармації Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації НФаУ для слухачів системи післядипломного навчання спеціалістів фармації, практиків, викладачівen_US
dc.description.abstractМетодические рекомендации содержат логическую схему изложения учебного материала, теоретическую часть, практическую часть для семинарского и практического занятия, вопросы и тесты для самоподготовки слушателей в системе последипломного образования. Они могут быть использованы для самостоятельного овладения учебной темой с целью определения специфики и особенностей рекламы в фармацевтической отрасли. Разработанные на кафедре управления и экономики фармации Института повышения квалификации специалистов фармации НФаУ для слушателей системы последипломного обучения специалистов фармации, практиков, преподавателей.en_US
dc.description.abstractMethodological guidelines contain logical scheme of educational material presentation, theoretical part, practical part for seminar and practical training, questions and tests for self-study of postgraduate students. It can be used for self-studying of topic with the purpose of determination of specificity and features of advertisement in the pharmaceutical sector. It has been worked out at the Management and economics of pharmacy department of Institute of pharmacy specialists advanced training of National university of pharmacy for postgraduate training of pharmacy specialists, practicians, academics.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво НФаУen_US
dc.subjectфармацевтична рекламаen_US
dc.subjectфармацевтическая рекламаen_US
dc.subjectpharmaceutical advertisementen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectрекламная деятельностьen_US
dc.subjectadvertising activityen_US
dc.subjectрекламне законодавствоen_US
dc.subjectрекламное законодательствоen_US
dc.subjectadvertising legislationen_US
dc.titleОсобливості реклами в фармацевтичній галузіen_US
Appears in Collections:Навчальні матеріали кафедри УЕФ
Наукові публікації В. М. Толочко



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.