Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2823
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorБабичева, А. С.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.contributor.authorBabicheva, A. S.-
dc.date.accessioned2013-10-23T13:32:01Z-
dc.date.available2013-10-23T13:32:01Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМнушко, З. М. Дослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльність / З. М. Мнушко, Г. С. Бабічева // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2009. - № 2. - С. 49-56. - Бібліогр. : с. 55.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2823-
dc.description.abstractВизначено перелік основних завдань у структурі функцій маркетингу аптечних мереж. Оп- рацьовано методики визначення витрат робочого часу працівників аптек: фотографія робочого дня, метод миттєвих (випадкових) спостережень, хронометраж. Запропоновано методику оцін- ки витрат робочого часу працівників аптечних підприємств на вирішення маркетингових за- вдань. Досліджено витрати робочого часу фахівців аптечних мереж на маркетингову діяльність, складено загальний баланс витрат робочого часу спеціалістів на посадах завідувачів аптек, їхніх заступників, провізорів (фармацевтів) з відпуску лікарських засобів та провізорів-інформаторів. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності виконання маркетингових функцій у структурах галузі та раціональної організації роботи спеціалістів аптек з вирішення маркетин- гових завдань. Обґрунтовано доцільність введення посади маркетолога або провізора з функціями маркетолога до штату аптечної мережі.en_US
dc.description.abstractОпределен перечень основных маркетинговых задач в структуре функций маркетинга аптечных сетей. Изучены методики определения затрат рабочего времени работников аптек: фотография рабочего дня, метод мгновенных (случайных) наблюдений, хроно- метраж. Предложена методика оценки затрат рабочего времени работников аптечных учреждений на решение маркетинговых задач. Исследованы затраты рабочего времени специалистов аптечных сетей на маркетинговую деятельность, составлен общий ба- ланс затрат рабочего времени заведующих аптек, их заместителей, провизоров (фарма- цевтов) по отпуску лекарственных средств и провизоров-информаторов. Разработаны рекомендации по повышению эффективности выполнения маркетинговых функций се- тевых структур и рациональной организации работы специалистов аптек по решению маркетинговых задач. Обоснована целесообразность введения должности маркетолога или провизора с функциями маркетолога в штат аптечной сети.en_US
dc.description.abstractThe list of the basic marketing tasks in structure of functions of marketing at the chemist’s networks is certain. Techniques of definition of expenses of working hours of pharmaceutical workers are studied: a photo of the working day, a method of instant supervision, timing. The technique of an estimation of expenses of working hours of pharmaceutical workers on the decision of marketing tasks is offered. Expenses of working hours of experts of chemist’s networks for marketing activity are investigated; the common balance of expenses of working hours of managing drugstores, their assistants, pharmacists and pharmacists- informants is made. Recommendations are developed for increase of efficiency of realization of marketing functions of network structures and the rational organization of work of experts of drugstores under the decision of marketing tasks. The expediency introduction of a post of the expert in marketing in staff of the chemist’s network is proved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові функціїen_US
dc.subjectвитрати робочого часуen_US
dc.subjectфотографія робочого дняen_US
dc.subjectаптечні мережіen_US
dc.subjectмаркетинговые функцииen_US
dc.subjectзатраты рабочего времениen_US
dc.subjectфотография рабочего дняen_US
dc.subjectаптечные сетиen_US
dc.subjectmarketing functionsen_US
dc.subjectexpenses of working hoursen_US
dc.subjecta photo of the working dayen_US
dc.subjectchemist’s networksen_US
dc.titleДослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльністьen_US
dc.title.alternativeИсследование затрат рабочего времени работников аптечных сетей на маркетинговую деятельностьen_US
dc.title.alternativeResearch of expenses of working hours on marketing аctivity of workers at the chemist’s networksen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
49-56.pdf835,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.