Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуданова, Л. Г.-
dc.contributor.authorЧернишенко, О. О.-
dc.contributor.authorСеменова, Л. В.-
dc.contributor.authorЧітішвілі, В. В.-
dc.contributor.authorBudanova, L. G.-
dc.contributor.authorChernyshenko, O. O.-
dc.contributor.authorSemenova, L. V.-
dc.contributor.authorChitishvili, V. V.-
dc.date.accessioned2022-06-12T11:05:57Z-
dc.date.available2022-06-12T11:05:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНауково-методичні рекомендації для викладачів та здобувачів вищої освіти з навчальної дисципліни «Англійська мова» / Л. Г. Буданова, О. О. Чернишенко, Л. В.Семенова, В. В.Чітішвілі. - Харків : НФаУ, 2021. – 30 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28262-
dc.descriptionКурс вивчення навчальної дисципліни «Англійська мова» структуровано з урахуванням комунікативних мовленнєвих компетенцій основних видів мовної діяльності за кредитно-модульною системою навчання, які сприяють ефективному оволодінню англійської мови, забезпечують якісне спілкування здобувачів вищої освіти в академічному та професійному середовищах в концепції інтерактивних методів викладання англійської мови сьогодення. The course of study of the discipline "English language" is structured taking into account the communicative speech competencies of the main types of language activities on credit-modular system of education, which contribute to the effective mastery of English, provide quality communication of applicants for higher education in academic and professional environments in the concept of interactive English teaching methods the present.uk_UA
dc.description.abstractВидання містить науково-методичні рекомендації для викладачів та здобувачів вищої освіти з навчальної дисципліни «Англійська мова» з рівнем володіння мови В2. Науково-методичні рекомендації складаються з мети і завдання навчальної дисципліни, компетентностей та запланованих результатів навчання, методів навчання, тем та планів практичних занять, тем для самостійного вивчення здобувачами вищої освіти, завдань для самостійної роботи, критеріїв та порядку оцінювання результатів навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe publication contains scientific and methodological recommendations for teachers and applicants for higher education of the discipline "English language " with a level of proficiency B2. Scientific and methodological recommendations consist of the purpose and objectives of the discipline, competencies and planned learning outcomes, teaching methods, topics and plans of practical classes, topics for self-study by applicants for higher education, tasks for independent work, criteria and evaluation of learning outcomes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectдисциплінаuk_UA
dc.subjectdisciplineuk_UA
dc.subjectнуково-методичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectмета навчанняuk_UA
dc.subjectрівень В2uk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectScientific and methodical recommendationsuk_UA
dc.subjectpurpose of learninguk_UA
dc.subjectlevel B2uk_UA
dc.subjectEnglish languageuk_UA
dc.titleНауково-методичні рекомендації для викладачів та здобувачів вищої освіти з навчальної дисципліни «Англійська мова»uk_UA
dc.title.alternativeScientific and methodical recommendations for teachers and applicants for higher education of the discipline "English language"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
науково-методичні рекомендації — .pdf
  Restricted Access
Науково-методичні рекомендації для викладачів та здобувачів вищої освіти з навчальної дисципліни «Англійська мова»680,81 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.