Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28763
Название: Сучасні підходи до викладання навчальної дисципліни за вибором студентів «Основи кількісних розрахунків у фармації»
Другие названия: Modern approaches to teaching the academic discipline of students’ choice “Fundamentals of quantitative calculations in pharmacy
Авторы: Голік, М. Ю.
Левітін, Є. Я.
Криськів, О. С.
Коваль, А. О.
Антоненко, О. В.
Ковальська, О. В.
Golik, M. Yu.
Levitin, Ye. Ya.
Kryskiv, O. S.
Koval, A. O.
Antonenko, O. V.
Kovalska, O. V.
Ключевые слова: основи кількісних розрахунків у фармації;стехіометричні закони хімії;методика викладання;математичні методи;fundamentals of quantitative calculations in pharmacy;mathematical methods;teaching methods;stoichiometric laws of chemistry
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Сучасні підходи до викладання навчальної дисципліни за вибором студентів «Основи кількісних розрахунків у фармації» / М. Ю. Голік, Є. Я. Левітін, О. С. Криськів, А. О. Коваль, О. В. Антоненко, О. В. Ковальська // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2022. – Т. 8, № 3. – С. 13-19. doi : 10.24959/sphhcj.22.262
Краткий осмотр (реферат): Мета – висвітлити актуальність викладання навчальної дисципліни за вибором студентів «Основи кількісних розрахунків у фармації» у Національному фармацевтичному університеті. Матеріали та методи: аналітичний, систематичний, логічний методи викладання дисципліни; наукові публікації вітчизняних та іноземних авторів. Результати дослідження. Розглянуто актуальність викладання вибіркової навчальної дисципліни «Основи кількісних розрахунків у фармації» на кафедрі неорганічної та фізичної хімії НФаУ (м. Харків). Наведено структуру навчального процесу, проаналізовано особливості викладання дисципліни, розкрито актуальність знання базових алгоритмів хімічних розрахунків, що лежать в основі практичних завдань сучасного фармацевта і формування комплексу знань, умінь та навичок з теоретичних основ і практичного застосування стехіометричних законів хімії для розв’язання практичних розрахункових задач. Висновки. Зацікавленість здобувачів вищої освіти вибірковою дисципліною, високі результати модульних контролів знань засвідчили добре засвоєння студентами базових алгоритмів хімічних розрахунків, які лежать в основі спеціальних практичних завдань сучасного фармацевта і майбутнього науковця. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти навчаються розв’язувати типові й ускладнені спеціалізовані задачі, критично осмислювати одержані результати, вирішувати практичні проблеми професійної фармацевтичної та/або дослідницько-інноваційної діяльності із застосуванням положень, теорій та методів фундаментальних, хімічних, технологічних, біомедичних і соціально-економічних наук; інтегрувати знання та розв’язувати прикладні завдання, формулювати судження за недостатньої або обмеженої інформації; зрозуміло й однозначно доносити власні знання, висновки та їх обґрунтованість до аудиторії
Aim. To show the relevance of teaching the academic discipline of students’ choice “Fundamentals of Quantitative Calculations in Pharmacy” at the National University of Pharmacy. Materials and methods. Analytical, systematic, logical teaching methods, as well as scientific publications of Ukrainian and foreign authors were used. Results. The relevance of teaching the academic discipline of students’ choice “Fundamentals of Quantitative Calculations in Pharmacy” at the Department of Inorganic and Physical Chemistry, NUPh (Kharkiv) is considered. The structure of the educational process is presented, and the peculiarities of teaching the discipline have been analyzed. The relevance of knowledge of basic algorithms of chemical calculations underlying the practical tasks of a modern pharmacist and the formation of a complex of knowledge, skills and abilities on theoretical foundations and practical application of stoichiometric laws in chemistry to solve practical calculation problems is shown. Conclusions. The interest of higher education students in the selective discipline and high results of modular knowledge tests have proven good mastery of the basic algorithms of chemical calculations, which are the basis of the special practical tasks of a modern pharmacist and a future scientist. As a result of studying the academic discipline, students learn to solve typical and complicated specialized tasks, critically comprehend the results obtained, solve practical problems of professional pharmaceutical and/or research and innovation activities using the provisions, theories and methods of fundamental, chemical, technological, biomedical and socio-economic sciences; integrate knowledge and solve applied problems, formulate judgments with insufficient or limited information; clearly and unambiguously communicate the own knowledge, conclusions and their validity to the audience.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28763
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13-19.pdf381,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.