Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28780
Название: Маркетингове дослідження ринку засобів, використовуваних для профілактики та лікування гіперестезії твердих тканин зубів
Другие названия: The market study of medicines used for the prevention and treatment of hyperesthesia of dental hard tissues
Авторы: Маслій, Ю. С.
Крива, К. В.
Рубан, О. А.
Євтушенко, О. М.
Maslii, Yu. S.
Krivaya, C. V.
Ruban, O. A.
Ievtushenko, O. M.
Ключевые слова: фармацевтичний ринок;стоматологія;гіперестезія твердих тканин зубів;маркетингові дослідження;pharmaceutical market;marketing research;dentistry;hyperesthesia of dental hard tissues
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Маркетингове дослідження ринку засобів, використовуваних для профілактики та лікування гіперестезії твердих тканин зубів / Ю. С. Маслій, К. В. Крива, О. А. Рубан, О. М. Євтушенко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2022. – Т. 8, № 2. – С. 74-84. doi : 10.24959/sphhcj.22.253
Краткий осмотр (реферат): Мета – вивчення структури українського ринку лікарських, косметичних і стоматологічних засобів для профілактики та лікування гіперестезії твердих тканин зубів з метою визначення маркетингових можливостей для вітчизняної фармації. Матеріали та методи. Дослідження проведено за допомогою структурного аналізу, логічного і графічного методів, методів маркетингового аналізу. Результати. Визначено стан українського ринку лікарських засобів (ЛЗ) зазначеної групи з розподілом їх на засоби мас-маркету та засоби спеціалізовані, що їх зазвичай використовують лікарістоматологи у професійній діяльності, з виокремленням певних груп, а саме: зубні пасти для чутливих зубів, ополіскувачі, стоматологічні гелі, пасти, креми, лаки, розчини, плівки. Ринок досліджено за кількістю найменувань, формами випуску, країнами-виробниками, брендами, складом. Вивчено динаміку імпорту й експорту засобів для гігієни порожнини рота й зубів у розрізі товарних позицій за кодами УКТЗЕД. Висновки. Проаналізовано склад десенситивних засобів, виявлено найбільш популярні АФІ, застосовувані для усунення проявів гіперестезії зубів, з розподілом їх на рослинну лікарську, мінерально-біологічну та синтетичну сировину. Останнім часом зростає популярність використання у стоматологічних засобах для профілактики та лікування гіперестезії зубів гідроксиапатиту кальцію, що насамперед характеризується безпечністю та високою біосумісністю з тканинами організму. Результати досліджень свідчать, що ринок на 90 % імпортозалежний, а в групі дентальних плівок 100 % ринку до лютого 2022 року належало російським виробникам, тобто у майбутньому український ринок матиме дефіцит у цьому сегменті. Варто зазначити, що для вітчизняного виробника внутрішній український ринок є перспективним, він стабільний за обсягами споживання, майже цілком імпортозалежний. Тому розробляння нових лікарських засобів для профілактики та лікування гіперестезії з інноваційним складом, високою біосумісністю, комплексною дією, можливо, з регульованим доступом лікарських речовин і з мінімальними побічними ефектами є перспективним напрямом подальших наукових досліджень.
Aim. To study the structure of the Ukrainian market of medicines, cosmetics and dental products for the prevention and treatment of hyperesthesia of dental hard tissues in order to determine marketing opportunities for domestic pharmacy. Materials and methods. The study was conducted using structural analysis, logical and graphical methods, and marketing analysis methods. Results. The state of the Ukrainian market of medicines of the specified group has been determined with their distribution into mass-market products and specialized products that are usually used by dentists in professional activities, indicating separate groups, namely: toothpastes for sensitive teeth, mouthwashes, dental gels, pastes, creams, varnishes, solutions, films. The market has been studied by the number of items, form of production, countries of origin, brands, and composition. The dynamics of import and export of oral and dental hygiene products in the context of commodity items according to Foreign Economic Activity Codes has been studied. Conclusions. The composition of desensitizing agents has been analyzed; the most popular APIs used to eliminate the manifestations of dental hyperesthesia with their distribution into plant medicinal raw material, mineral-biological and synthetic materials have been identified. Recently, there has been a popularity of using calcium hydroxyapatite in dental products for the prevention and treatment of dental hyperesthesia, and it is primarily characterized by safety and high biocompatibility with body tissues. The results of the studies show that the market is 90 % import-dependent, and in the group of dental films, 100 % of the market until February 2022 belonged to Russian manufacturers; therefore, in the future the Ukrainian market will have a deficit in this segment. It should be noted that for domestic producers, the domestic Ukrainian market is promising: it is stable in terms of consumption, almost completely import-dependent. In this regard, the development of new drugs for the prevention and treatment of hyperesthesia with an innovative composition, high biocompatibility, complex action, possibly with controlled access of medicinal substances and with minimal side effects is a promising area for further research
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28780
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
74-84.pdf519,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.