Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШварп, Н. В.-
dc.contributor.authorShvarp, N. V.-
dc.date.accessioned2023-01-07T15:01:15Z-
dc.date.available2023-01-07T15:01:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШварп, Н. В. Порівняльна характеристика комунікативної та традиційної моделі діяльності тьютора у дистанційному навчанні / Н. В. Шварп // Фізична культура, спорт і здоров’я : стан, проблеми та перспективи : матеріали XXII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 6-7 груд. 2022 р. - Харків : ХДАФК, 2022. - С. 441-443.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28904-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПорівняльна характеристика комунікативної та традиційної моделі діяльності тьютора у дистанційному навчанніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конф_ ХДАФК_ 2022 Шварп Н.В..pdf637,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.