Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Віталій-
dc.date.accessioned2023-02-15T16:34:57Z-
dc.date.available2023-02-15T16:34:57Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationБондаренко, В. Аналіз товарної стратегії фармацевтичного підприємства : кваліфікац. робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2022. - 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29109-
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз товарної стратегії виробничого фармацевтичного підприємства ПАТ «Фармак». Було проведено аналіз асортиментної та ринкової стратегії підприємства, досліджено асортиментний порфель підприємства із застосуванням матриці Бостон консалтинг груп, проаналізовані перспективи розвитку товарної стратегії та напрямки інноваційної діяльності досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is to analyze the product strategy of the production pharmaceutical company PJSC "Farmak". The analysis of assortment and market strategy of the enterprise was carried out, the assortment portfolio of the enterprise with the use of the Boston Consulting Group matrix was studied, the prospects of product strategy development and directions of innovation activity of the researched enterprise were analyzed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectфармацевтичний факультетuk_UA
dc.subjectуправління асортиментомuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectаналіз товарного портфелюuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.titleАналіз товарної стратегії фармацевтичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the product strategy of a pharmaceutical companyuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко Віталій 9 червня.pdf
  Обмежений доступ
1,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.