Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29109
Назва: Аналіз товарної стратегії фармацевтичного підприємства
Інші назви: Analysis of the product strategy of a pharmaceutical company
Автори: Бондаренко, Віталій
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;маркетингова товарна політика;фармацевтичний факультет;управління асортиментом;фармацевтичний ринок;аналіз товарного портфелю;товарна стратегія
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Бондаренко, В. Аналіз товарної стратегії фармацевтичного підприємства : кваліфікац. робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2022. - 59 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є аналіз товарної стратегії виробничого фармацевтичного підприємства ПАТ «Фармак». Було проведено аналіз асортиментної та ринкової стратегії підприємства, досліджено асортиментний порфель підприємства із застосуванням матриці Бостон консалтинг груп, проаналізовані перспективи розвитку товарної стратегії та напрямки інноваційної діяльності досліджуваного підприємства.
The purpose of the study is to analyze the product strategy of the production pharmaceutical company PJSC "Farmak". The analysis of assortment and market strategy of the enterprise was carried out, the assortment portfolio of the enterprise with the use of the Boston Consulting Group matrix was studied, the prospects of product strategy development and directions of innovation activity of the researched enterprise were analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29109
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко Віталій 9 червня.pdf
  Обмежений доступ
1,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.