Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29109
Название: Аналіз товарної стратегії фармацевтичного підприємства
Другие названия: Analysis of the product strategy of a pharmaceutical company
Авторы: Бондаренко, Віталій
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;маркетингова товарна політика;фармацевтичний факультет;управління асортиментом;фармацевтичний ринок;аналіз товарного портфелю;товарна стратегія
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Бондаренко, В. Аналіз товарної стратегії фармацевтичного підприємства : кваліфікац. робота / наук. керівник О. Шуванова. - Харків, 2022. - 59 с.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є аналіз товарної стратегії виробничого фармацевтичного підприємства ПАТ «Фармак». Було проведено аналіз асортиментної та ринкової стратегії підприємства, досліджено асортиментний порфель підприємства із застосуванням матриці Бостон консалтинг груп, проаналізовані перспективи розвитку товарної стратегії та напрямки інноваційної діяльності досліджуваного підприємства.
The purpose of the study is to analyze the product strategy of the production pharmaceutical company PJSC "Farmak". The analysis of assortment and market strategy of the enterprise was carried out, the assortment portfolio of the enterprise with the use of the Boston Consulting Group matrix was studied, the prospects of product strategy development and directions of innovation activity of the researched enterprise were analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29109
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бондаренко Віталій 9 червня.pdf
  Restricted Access
1,27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.