Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29562
Название: Аналіз просування бренду лікарського засобу з використанням цифрового маркетингу
Другие названия: Analysis of medicine brand promotion with digital marketing
Авторы: Артикульна, Вікторія
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;фармацевтичний маркетинг;маркетингові комунікації;бренд;цифровий маркетинг;веб-сайт;соціальні мережі;маркетинг впливу;pharmaceutical marketing;marketing communications;brand;digital marketing;website;social media;influence marketing
Дата публикации: фев-2023
Библиографическое описание: Артикульна, В. Аналіз просування бренду лікарського засобу з використанням цифрового маркетингу : кваліф. робота / навук. керівник В. Малий. - Харків, 2023. - 64 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена аналізу маркетингових комунікацій препарату з використанням цифрового маркетингу. Описані сучасні аспекти просування бренду лікарського засобу з використанням цифрового маркетингу, проведена оцінка використання веб-сайту, вивчені маркетингові комунікації бренду в соціальних мережах, розроблені рекомендації з удосконалення просування.
The qualification work is devoted to the analysis of marketing communications of the drug with digital marketing. Modern aspects of drug brand promotion with digital marketing are described, the use of the website is evaluated, brand marketing communications in social networks are studied, and recommendations for improving promotion are developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29562
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Артикульна Вікторія, 06.02.2023.pdf1,49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.