Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2969
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorБабичева, А. С.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. М.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorPestun, І. V.-
dc.contributor.authorBabicheva, G. S.-
dc.date.accessioned2013-11-06T13:17:13Z-
dc.date.available2013-11-06T13:17:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІсторичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації / З. М. Мнушко, М. М. Слободянюк, І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2012. - № 5. - С. 50-55. - Бібліогр. : с. 54.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2969-
dc.description.abstractУ роботі підняті питання, пов’язані з проблемами підготовки висококваліфікованих спеціа- лістів фармації, актуальністю викладання дисциплін з економічною спрямованістю у медичних і фармацевтичних навчальних закладах. Проаналізовані передумови становлення та історичні аспекти розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації на базі Національного фар- мацевтичного університету. Представлені підсумки функціонування кафедри менеджменту та маркетингу у фармації за двадцятирічний період. Показана значимість підготовки студентів вищих медичних та фармацевтичних закладів з менеджменту та маркетингу в сучасних умовах розвитку вітчизняної фармацевтичної галузі. Виділені пріоритети та перспективні напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармації.en_US
dc.description.abstractВ работе подняты вопросы, связанные с проблемами подготовки высококвалифици- рованных специалистов фармации, актуальностью преподавания дисциплин эконо- мической направленности в медицинских и фармацевтических учебных заведениях. Проанализированы предпосылки становления и исторические аспекты развития ка- федры менеджмента и маркетинга в фармации на базе Национального фармацевтиче- ского университета. Представлены итоги функционирования кафедры менеджмента и маркетинга в фармации за двадцатилетний период. Показана значимость подготовки студентов медицинских и фармацевтических вузов по менеджменту и маркетингу в со- временных условиях развития отечественной фармацевтической отрасли. Выделены приоритеты и перспективные направления развития кафедры менеджмента и марке- тинга в фармации.en_US
dc.description.abstractIn work raised questions related to problems of training highly qualified specialists of Pharmacy, relevance of teaching disciplines of economic orientation in the medical and pharmacy schools. Analyzed conditions of formation and historical aspects of the development of management and marketing in pharmacy department at the National University of Pharmacy. The results of functioning of management and marketing in pharmacy department for twenty years have been submitted. The significance of training students of medical and pharmaceutical universities in management and marketing in the present conditions of the domestic pharmaceutical industry has been shown. The priorities and perspectives for the development of management and marketing in pharmacy department have been identified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectфармацевтична освітаen_US
dc.subjectдисципліниen_US
dc.subjectкафедра менеджменту та маркетингу у фармаціїen_US
dc.subjectнавчально-методична роботаen_US
dc.subjectнауково-дослідна роботаen_US
dc.subjectфармацевтическое образованиеen_US
dc.subjectдисциплиныen_US
dc.subjectкафедра менеджмента и маркетинга в фармацииen_US
dc.subjectучебно-методическая работаen_US
dc.subjectнаучно-исследовательская работаen_US
dc.subjectpharmaceutical educationen_US
dc.subjectdisciplineen_US
dc.subjectdepartment of management and marketing in the pharmaceuticalen_US
dc.subjecteducational and methodical worken_US
dc.subjectresearch worken_US
dc.titleІсторичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїen_US
dc.title.alternativeИсторические аспекты становления, современность и направления развития кафедры менеджмента и маркетинга в фармацииen_US
dc.title.alternativeHistorical aspects of the formation, present and trends of management and marketing in pharmacy departmenten_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
50-55.pdf205,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.