Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29863
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПільщик, Олександр-
dc.date.accessioned2023-04-24T17:45:10Z-
dc.date.available2023-04-24T17:45:10Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationПільщик, О. Аналіз ринку косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою обличчя : кваліф. робота / наук. керівник О. Чуб. - Харків, 2022. - 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29863-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розглянуто питання косметичного догляду за проблемною шкірою обличчя. Проаналізовано питання щодо наявності косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою на ринку України згідно інформаційного довідника Компендіум. Встановлено, що косметичні засоби спрямовані на догляд шкіри із проявами акне, розацеа, демодекс, купероз та себорея. Переважна більшість косметичних засобів є закордонного виробництва і представлена відомими брендами Франції Uriage, Vichy, Avene, SVR, La Roche-Posay, Bioderma. Косметичні засоби брендів, які позиціонують свою продукцію як дерматокосметичну, представлені лінійкою товарів для здійснення комплексного догляду за проблемною шкірою обличчя: очищення, тонізування, зволоження, захист. На підставі теоретичного аналізу фахової літератури та даних аналізу ринку косметичних засобів обґрунтовано схему косметичного догляду за шкірою обличчя із акне.uk_UA
dc.description.abstractThe master's thesis deals with the issue of cosmetic care for problem skin. The issue of the availability of cosmetics for problem skin care on the Ukrainian market according to the information guide Compendium is analyzed. It has been established that cosmetics are aimed at skin care with manifestations of acne, rosacea, demodex, rosacea and seborrhea. The vast majority of cosmetics are foreign-made and are represented by well-known French brands Uriage, Vichy, Avene, SVR, La Roche-Posay, Bioderma. Cosmetics of brands that position their products as dermatocosmetic, are represented by a line of products for the implementation of comprehensive care for problem skin: cleansing, toning, moisturizing, protection. Based on the theoretical analysis of the professional literature and data from the analysis of the cosmetics market, the scheme of cosmetic care for facial skin with acne is substantiated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра косметології та аромологіїuk_UA
dc.subjectфакультет медико-фармацевтичних технологійuk_UA
dc.subjectпроблемна шкіра обличчяuk_UA
dc.subjectакнеuk_UA
dc.subjectкосметичні засобиuk_UA
dc.subjectproblem skinuk_UA
dc.subjectacneuk_UA
dc.subjectcosmeticsuk_UA
dc.subjectосвітня програма Технології парфумерно-косметичних засобів-
dc.titleАналіз ринку косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою обличчяuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the market of cosmetics for the care of problem skinuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри косметології та аромології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пільщик.pdf672,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.