Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29863
Title: Аналіз ринку косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою обличчя
Other Titles: Analysis of the market of cosmetics for the care of problem skin
Authors: Пільщик, Олександр
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра косметології та аромології;факультет медико-фармацевтичних технологій;проблемна шкіра обличчя;акне;косметичні засоби;problem skin;acne;cosmetics;освітня програма Технології парфумерно-косметичних засобів
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Пільщик, О. Аналіз ринку косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою обличчя : кваліф. робота / наук. керівник О. Чуб. - Харків, 2022. - 65 с.
Abstract: У магістерській роботі розглянуто питання косметичного догляду за проблемною шкірою обличчя. Проаналізовано питання щодо наявності косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою на ринку України згідно інформаційного довідника Компендіум. Встановлено, що косметичні засоби спрямовані на догляд шкіри із проявами акне, розацеа, демодекс, купероз та себорея. Переважна більшість косметичних засобів є закордонного виробництва і представлена відомими брендами Франції Uriage, Vichy, Avene, SVR, La Roche-Posay, Bioderma. Косметичні засоби брендів, які позиціонують свою продукцію як дерматокосметичну, представлені лінійкою товарів для здійснення комплексного догляду за проблемною шкірою обличчя: очищення, тонізування, зволоження, захист. На підставі теоретичного аналізу фахової літератури та даних аналізу ринку косметичних засобів обґрунтовано схему косметичного догляду за шкірою обличчя із акне.
The master's thesis deals with the issue of cosmetic care for problem skin. The issue of the availability of cosmetics for problem skin care on the Ukrainian market according to the information guide Compendium is analyzed. It has been established that cosmetics are aimed at skin care with manifestations of acne, rosacea, demodex, rosacea and seborrhea. The vast majority of cosmetics are foreign-made and are represented by well-known French brands Uriage, Vichy, Avene, SVR, La Roche-Posay, Bioderma. Cosmetics of brands that position their products as dermatocosmetic, are represented by a line of products for the implementation of comprehensive care for problem skin: cleansing, toning, moisturizing, protection. Based on the theoretical analysis of the professional literature and data from the analysis of the cosmetics market, the scheme of cosmetic care for facial skin with acne is substantiated.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29863
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри косметології та аромології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пільщик.pdf672,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.