Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29863
Название: Аналіз ринку косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою обличчя
Другие названия: Analysis of the market of cosmetics for the care of problem skin
Авторы: Пільщик, Олександр
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра косметології та аромології;факультет медико-фармацевтичних технологій;проблемна шкіра обличчя;акне;косметичні засоби;problem skin;acne;cosmetics;освітня програма Технології парфумерно-косметичних засобів
Дата публикации: июн-2022
Библиографическое описание: Пільщик, О. Аналіз ринку косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою обличчя : кваліф. робота / наук. керівник О. Чуб. - Харків, 2022. - 65 с.
Краткий осмотр (реферат): У магістерській роботі розглянуто питання косметичного догляду за проблемною шкірою обличчя. Проаналізовано питання щодо наявності косметичних засобів по догляду за проблемною шкірою на ринку України згідно інформаційного довідника Компендіум. Встановлено, що косметичні засоби спрямовані на догляд шкіри із проявами акне, розацеа, демодекс, купероз та себорея. Переважна більшість косметичних засобів є закордонного виробництва і представлена відомими брендами Франції Uriage, Vichy, Avene, SVR, La Roche-Posay, Bioderma. Косметичні засоби брендів, які позиціонують свою продукцію як дерматокосметичну, представлені лінійкою товарів для здійснення комплексного догляду за проблемною шкірою обличчя: очищення, тонізування, зволоження, захист. На підставі теоретичного аналізу фахової літератури та даних аналізу ринку косметичних засобів обґрунтовано схему косметичного догляду за шкірою обличчя із акне.
The master's thesis deals with the issue of cosmetic care for problem skin. The issue of the availability of cosmetics for problem skin care on the Ukrainian market according to the information guide Compendium is analyzed. It has been established that cosmetics are aimed at skin care with manifestations of acne, rosacea, demodex, rosacea and seborrhea. The vast majority of cosmetics are foreign-made and are represented by well-known French brands Uriage, Vichy, Avene, SVR, La Roche-Posay, Bioderma. Cosmetics of brands that position their products as dermatocosmetic, are represented by a line of products for the implementation of comprehensive care for problem skin: cleansing, toning, moisturizing, protection. Based on the theoretical analysis of the professional literature and data from the analysis of the cosmetics market, the scheme of cosmetic care for facial skin with acne is substantiated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29863
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри косметології та аромології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пільщик.pdf672,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.