Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Владислав-
dc.date.accessioned2023-04-24T20:13:29Z-
dc.date.available2023-04-24T20:13:29Z-
dc.date.issued2023-02-
dc.identifier.citationДзюбенко, В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі : кваліф. робота / наук. керівник Н. Глєбова. - Харків, 2023. - 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29880-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проведено аналіз маркетингової діяльності в соціальних мережах, розглянуто його інструменти та компоненти. Охарактеризовані основні методологічні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства в соціальних мережах. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства в соціальних мережах.uk_UA
dc.description.abstractIn the qualification work, an analysis of marketing activity in social networks, its tools and components were carried out. The main methodological aspects of the formation of the company's marketing strategy in social networks are characterized. Proposals for improving the company's marketing activities in social networks have been developed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра управління та забезпечення якостіuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахuk_UA
dc.subjectформування стратегії маркетингуuk_UA
dc.subjectрозрахунок економічної ефективностіuk_UA
dc.subjectmarketing in social networksuk_UA
dc.subjectformation of a marketing strategyuk_UA
dc.subjectcalculation of economic efficiencyuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережіuk_UA
dc.title.alternativeMarketing activity management of the enterprise in the social networkuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзюбенко Владислав.pdf
  Обмежений доступ
2,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.