Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29880
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі
Інші назви: Marketing activity management of the enterprise in the social network
Автори: Дзюбенко, Владислав
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;маркетинг у соціальних мережах;формування стратегії маркетингу;розрахунок економічної ефективності;marketing in social networks;formation of a marketing strategy;calculation of economic efficiency
Дата публікації: лют-2023
Бібліографічний опис: Дзюбенко, В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі : кваліф. робота / наук. керівник Н. Глєбова. - Харків, 2023. - 63 с.
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проведено аналіз маркетингової діяльності в соціальних мережах, розглянуто його інструменти та компоненти. Охарактеризовані основні методологічні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства в соціальних мережах. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства в соціальних мережах.
In the qualification work, an analysis of marketing activity in social networks, its tools and components were carried out. The main methodological aspects of the formation of the company's marketing strategy in social networks are characterized. Proposals for improving the company's marketing activities in social networks have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29880
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзюбенко Владислав.pdf
  Обмежений доступ
2,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.