Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29880
Название: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі
Другие названия: Marketing activity management of the enterprise in the social network
Авторы: Дзюбенко, Владислав
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;маркетинг у соціальних мережах;формування стратегії маркетингу;розрахунок економічної ефективності;marketing in social networks;formation of a marketing strategy;calculation of economic efficiency
Дата публикации: фев-2023
Библиографическое описание: Дзюбенко, В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі : кваліф. робота / наук. керівник Н. Глєбова. - Харків, 2023. - 63 с.
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі проведено аналіз маркетингової діяльності в соціальних мережах, розглянуто його інструменти та компоненти. Охарактеризовані основні методологічні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства в соціальних мережах. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства в соціальних мережах.
In the qualification work, an analysis of marketing activity in social networks, its tools and components were carried out. The main methodological aspects of the formation of the company's marketing strategy in social networks are characterized. Proposals for improving the company's marketing activities in social networks have been developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29880
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дзюбенко Владислав.pdf
  Restricted Access
2,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.