Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемко, А. А.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.date.accessioned2023-05-10T17:39:59Z-
dc.date.available2023-05-10T17:39:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДемко, А. А. Актуальність використання платформи TikTok як інструменту діджитал-маркетингу для сфери фармації / А. А. Демко, С. В. Жадько // Youth Pharmacy Science : матеріали IІІ Всеукр. наук.-пркт. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 7-8 груд. 2022 р. – Харків : НФаУ, 2022. – С. 421-423.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30167-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАктуальність використання платформи TikTok як інструменту діджитал-маркетингу для сфери фармаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
421-423.pdf153,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.