Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30559
Название: Актуальність викладання освітньої компоненти за вибором студентів «Хімія елементів та їх сполук»
Другие названия: Topicality of teaching the educational discipline of the student’s choice “Chemistry of elements and their compounds”
Авторы: Криськів, О. С.
Журавель, І. О.
Коваль, А. О.
Антоненко, О. В.
Цапко, Є. О.
Kryskiv, O. S.
Zhuravel, I. O.
Koval, A. O.
Antonenko, O. V.
Tsapko, Ye. O.
Ключевые слова: хімія елементів та їх сполук;загальна та неорганічна хімія;методика викладання;біологічна роль;chemistry of the elements and their compounds;general and inorganic chemistry;biological role;teaching method
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Актуальність викладання освітньої компоненти за вибором студентів «Хімія елементів та їх сполук» / О. С. Криськів, І. О. Журавель, А. О. Коваль, О. В. Антоненко, Є. О. Цапко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2023. - Т. 9, № 1. - C. 20-29. doi : 10.24959/sphhcj.23.281
Краткий осмотр (реферат): Мета статті – висвітлити актуальність викладання освітньої компоненти за вибором студентів «Хімія елементів та їх сполук» (ОК ХЕС). Цілі ОК ХЕС – формування наукового світогляду, умінь і навичок застосування хімічних законів, вивчення ролі хімічних елементів у біологічних процесах, створен- ня підґрунтя для вивчення спеціальних ОК та майбутньої професійної діяльності. Матеріали та методи: наукові публікації, законодавчу базу України досліджено за допомогою аналітичного, систематичного, логічного методів та методів викладання. Результати дослідження. Розглянуто актуальність викладання ОК ХЕС; розкрито та проана- лізовано особливості освітнього процесу, закцентовано увагу на важливості відомостей про біо- логічні та хімічні властивості хімічних елементів та їх неорганічних сполук для майбутніх фахівців фармації. Доведено, що успішність з фундаментальних хімічних дисциплін загалом підвищилась, якщо порівнювати з результатами 20/21 н. р., коли ОК ХЕС не вивчали. Висновки. Після проходження курсу ОК ХЕС спостерігається підвищення якісної успішності сту- дентів з фундаментальних хімічних дисциплін, що свідчить про важливість цієї складової та ефек- тивність методики її викладання. У результаті вивчення ОК ХЕС студенти розширюють знання і ро- зуміння предметної сфери; навчаються розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру в галузі фармації та критично осмислювати одержані результати; розвивають здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Бажано було б, щоб усі студенти вивчали дві вибір- кові ОК – і ОК ХЕС, і ОК «Основи кількісних розрахунків у фармації», бо кожна з них є певною базою для різних ОК, що їх вивчають на старших курсах. Також треба враховувати можливість апробувати навчальні матеріали на вибіркових ОК, які згодом доцільно ввести до програм обов’язкових ОК.
Aim. To highlight the relevance of teaching the educational component of the student’s choice “Chemistry of elements and their compounds” (EC CETC). The aim of the EC CETC course is to form a scientific outlook, skills, and abilities in applying chemical laws, study the role of chemical elements in biological processes, and create the basis for studying special ECs, and future professional activities. Materials and methods. Scientific publications, the legislative framework of Ukraine; analytical, systematic, logical teaching methods were used. Results. The relevance of teaching EC CETC has been considered; the peculiarities of the educational process have been shown and analyzed, and the attention has been focused on the importance of information about the biological and chemical properties of chemical elements and their inorganic compounds for future pharmacy specialists. It has been shown that the academic performance in fundamental chemical disciplines generally increased compared to 2020/2921 AY when EC CETC was not studied. Conclusions. After completing the EC CETC course there is an increase in the quality of the academic performance of students in fundamental chemical disciplines, which indicates the importance of this component and the effectiveness of its teaching methods. As a result of studying EC CETC, students expand their knowledge and understanding of the subject area; learn to solve research and/or innovative problems in the field of pharmacy, critically comprehend the results obtained; develop the ability for abstract thinking, analysis, and synthesis. It would be desirable for all students to study both optional ECs – CETC and “Fundamentals of Quantitative Calculations in Pharmacy” since each of them provides a specific basis for the various specialized ECs studied in senior years. It is also necessary to take into account the possibility of testing educational materials on selective ECs, which should later be introduced into the programs of mandatory ECs.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30559
Располагается в коллекциях:Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20-29.pdf382,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.