Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30656
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПосилкіна, О. В.-
dc.contributor.authorКовальська, О. В.-
dc.contributor.authorPosіlkina, O. V.-
dc.contributor.authorKovalska, O. V.-
dc.date.accessioned2023-07-05T09:27:16Z-
dc.date.available2023-07-05T09:27:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПосилкіна, О. В. Шляхи удосконалення внутрішнього аудиту якості надання медичної допомоги в закладі охорони здоров’я / О. В. Посилкіна, О. В. Ковальська // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали І міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 трав. 2023 р. - Харків : НФаУ, 2023. - С. 68-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30656-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтована актуальність проблеми підвищення якості медичної допомоги шляхом удосконалення методичних підходів до проведення внутрішнього аудиту якості у закладі охорони здоров’я (ЗОЗ). З цією метою запропонована удосконалена методика проведення внутрішнього аудиту якості в ЗОЗ на підставі врахування думок пацієнтів і медичного персоналу щодо якості надання медичної допомоги у закладі. Визначені індикатори оцінювання пацієнтами якості надання медичної допомоги, які опрацьовані на прикладі стоматологічному відділені КНП Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня».uk_UA
dc.description.abstractThe paper substantiates the relevance of the problem of improving the quality of medical care by improving methodical approaches to conducting an internal quality audit in a health care facility (PH). For this purpose, an improved method of conducting an internal quality audit in health care facilities based on taking into account the opinions of patients and medical staff regarding the quality of medical care in the institution is proposed. Indicators of patients' evaluation of the quality of medical care were determined, which were developed using the example of the dental department of the KNP of the Kharkiv Regional Council "Regional Clinical Hospital"uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвнутрішній аудит якостіuk_UA
dc.subjectпацієнтоорієнтована діяльність ЗОЗuk_UA
dc.subjectзаклад охорони здоров’яuk_UA
dc.subjectмедична допомогаuk_UA
dc.subjectпацієнтиuk_UA
dc.subjectіндикатори оцінювання якості надання медичної допомогиuk_UA
dc.subjectinternal quality audituk_UA
dc.subjecthealth care institutionuk_UA
dc.subjectmedical careuk_UA
dc.subjectpatientsuk_UA
dc.subjectindicators for evaluating the quality of medical careuk_UA
dc.subjectpatient-oriented activity of health care facilitiesuk_UA
dc.titleШляхи удосконалення внутрішнього аудиту якості надання медичної допомоги в закладі охорони здоров’яuk_UA
dc.title.alternativeWays of improving the internal audit of the quality of medical care in a health care institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
68-77.pdf760,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.