Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30657
Название: Маркетингове управління асортиментною політикою аптечної мережі в умовах воєнного стану
Другие названия: Marketing management of the assortment policy of the pharmacy network in the conditions of martial law
Авторы: Софронова, І. В.
Свешніков, А. С.
Sofronova, I. V.
Sveshnikov, A. S.
Ключевые слова: assortment policy;pharmaceutical products;medicines;pharmacy network;martial law;product range management
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Софронова, І. В. Маркетингове управління асортиментною політикою аптечної мережі в умовах воєнного стану / І. В. Софронова, А. С. Свешніков // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали І міжнар. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 трав. 2023 р. - Харків : НФаУ, 2023. - С. 78-85.
Краткий осмотр (реферат): The effectiveness of the assortment policy of the pharmacy chain in the context of the introduced martial law has been analyzed. Directions of the comprehensive optimization of the assortment policy of the drugstore chain in the conditions of martial law have been introduced.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30657
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
78-85.pdf747,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.