Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKalaicheva, S. G.-
dc.contributor.authorKravchenko, V. M.-
dc.contributor.authorSeniuk, I. V.-
dc.contributor.authorКалайчева, С. Г.-
dc.contributor.authorКравченко, В. М.-
dc.contributor.authorСенюк, І. В.-
dc.date.accessioned2023-08-17T10:39:16Z-
dc.date.available2023-08-17T10:39:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKalaicheva, S. G. The impact of long-term online learning on the psychological state of higher education students / S. G. Kalaicheva, V. M. Kravchenko, I. V. Seniuk // Сучасні тенденції спрямовані на збереження здоров’я людини : зб. наук. пр. – Харків, 2023. – Вип. 4. – С. 180-183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31045-
dc.description.abstractОдна з найгірших пандемій останнього часу – COVID-19 та війна в Україні серйозно вплинули на суспільство. Зокрема, студенти зазнали фізичного та психічного впливу від карантину. Це збільшило поширеність психологічного стресу, тривоги та депресії серед студентів університетів. У цьому дослідженні ми вивчили рівень депресії серед студентів, які навчалися віртуально через пандемію COVID-19 та війну, а також проаналізували її вплив на їхню навчальну успішність. Результати показали, що три чверті студентів університету страждали від різних депресивних симптомів, половина з яких мала помірний або екстремальний рівень депресії.uk_UA
dc.description.abstractOne of the worst pandemics of recent memory, COVID-19 and the war in Ukraine, severely impacted the public. In particular, students were physically and mentally affected by the lockdown. This increased the prevalence of psychological stress, anxiety, and depression among university students. In this study, we investigated the depression levels university students who were learning virtually because of the COVID-19 pandemic and the war and examined its impact on their educational proficiency. The results indicated that three-fourths of the university students suffered from different depressive symptoms, half of which had moderate to extreme levels of depression.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectкарантинuk_UA
dc.subjectнавчальна успішністьuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectдепресіяuk_UA
dc.subjectпсихічне здоров’яuk_UA
dc.subjectquarantineuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectdepressionuk_UA
dc.subjectmental healthuk_UA
dc.subjectacademic performanceuk_UA
dc.titleThe impact of long-term online learning on the psychological state of higher education studentsuk_UA
dc.title.alternativeВплив тривалого онлайн навчання на психологічний стан здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
180-183.pdf587,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.