Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3134
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКотвіцька, А. А.-
dc.contributor.authorХодаківська, В. П.-
dc.contributor.authorKotvitska, A. A.-
dc.contributor.authorHodakivska, V. P.-
dc.contributor.authorКотвицкая, А. А.-
dc.contributor.authorХодаковская, В. П.-
dc.date.accessioned2013-12-10T11:33:27Z-
dc.date.available2013-12-10T11:33:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКотвіцька, А. А. Маркетинговий аналіз асортименту гастроентерологічних лікарських засобів на прикладі інгібіторів протонної помпи / А. А. Котвіцька, В. П. Ходаківська // Фармаком. – 2013. – № 1. – C. 100-106.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3134-
dc.description.abstractПроведено маркетинговий аналіз асортименту лікарських засобів досліджуваної групи. Отримані результати можуть бути використані у практичній діяльності фармацевтичних та аптечних підприємств з метою формування оптимального асортименту, обґрунтованого складання замовлення, здійснення контролю за збутом певних найменувань та проведення цілеспрямованої політики просування гастроентерологічних лікарських засобів, зокрема інгібіторів протонної помпи.en_US
dc.description.abstractПроведено маркетинговый анализ ассортимента лекарственных средств исследуемой группы. Полученные результаты могут быть использованы в практической деятельности фармацевтических и аптечных предприятий с целью формирования оптимального ассортимента, обоснованного составления заказа, осуществления контроля за сбытом определенных наименований и проведения целенаправленной политики продвижения гастроэнтерологических лекарственных средств, в частности ингибиторов протонной помпы.en_US
dc.description.abstractThe marketing analysis of assortment of the study group of medicines was conducted. The results can be used in the practice of pharmacy and the pharmaceutical companies to form the optimal assortment, to carry out the reasonable order, to control the sale of certain names of medicines, to conduct a deliberate policy of promotion of gastroenterological medicines in particular proton pump inhibitors.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФармакомen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectгастроентерологічні лікарські засобиen_US
dc.subjectмаркетинговый анализen_US
dc.subjectассортиментen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectгастроэнтерологические лекарственные средстваen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.subjectgastroenterological medicinesen_US
dc.titleМаркетинговий аналіз асортименту гастроентерологічних лікарських засобів на прикладі інгібіторів протонної помпиen_US
dc.title.alternativeМаркетинговый анализ ассортимента гастроэнтерологических лекарственных средств на примере ингибиторов протонной помпыen_US
dc.title.alternativeThe marketing analysis of assortment of gastroenterological medicines namely the proton pump inhibitorsen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фармаком 2013, 1.pdfНаукова стаття508,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.