Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3134
Назва: Маркетинговий аналіз асортименту гастроентерологічних лікарських засобів на прикладі інгібіторів протонної помпи
Інші назви: Маркетинговый анализ ассортимента гастроэнтерологических лекарственных средств на примере ингибиторов протонной помпы
The marketing analysis of assortment of gastroenterological medicines namely the proton pump inhibitors
Автори: Котвіцька, А. А.
Ходаківська, В. П.
Kotvitska, A. A.
Hodakivska, V. P.
Котвицкая, А. А.
Ходаковская, В. П.
Теми: маркетинговий аналіз;асортимент;фармацевтичний ринок;гастроентерологічні лікарські засоби;маркетинговый анализ;ассортимент;фармацевтический рынок;гастроэнтерологические лекарственные средства;marketing analysis;assortment;pharmaceutical market;gastroenterological medicines
Дата публікації: 2013
Видавництво: Фармаком
Бібліографічний опис: Котвіцька, А. А. Маркетинговий аналіз асортименту гастроентерологічних лікарських засобів на прикладі інгібіторів протонної помпи / А. А. Котвіцька, В. П. Ходаківська // Фармаком. – 2013. – № 1. – C. 100-106.
Короткий огляд (реферат): Проведено маркетинговий аналіз асортименту лікарських засобів досліджуваної групи. Отримані результати можуть бути використані у практичній діяльності фармацевтичних та аптечних підприємств з метою формування оптимального асортименту, обґрунтованого складання замовлення, здійснення контролю за збутом певних найменувань та проведення цілеспрямованої політики просування гастроентерологічних лікарських засобів, зокрема інгібіторів протонної помпи.
Проведено маркетинговый анализ ассортимента лекарственных средств исследуемой группы. Полученные результаты могут быть использованы в практической деятельности фармацевтических и аптечных предприятий с целью формирования оптимального ассортимента, обоснованного составления заказа, осуществления контроля за сбытом определенных наименований и проведения целенаправленной политики продвижения гастроэнтерологических лекарственных средств, в частности ингибиторов протонной помпы.
The marketing analysis of assortment of the study group of medicines was conducted. The results can be used in the practice of pharmacy and the pharmaceutical companies to form the optimal assortment, to carry out the reasonable order, to control the sale of certain names of medicines, to conduct a deliberate policy of promotion of gastroenterological medicines in particular proton pump inhibitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/3134
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фармаком 2013, 1.pdfНаукова стаття508,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.