Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32033
Название: Розробка комплексного підходу до використання напрямків соціально орієнтованої маркетингової товарної політики фармацевтичними підприємствами
Авторы: Самборський, О. С.
Слободянюк, М. М.
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Самборський, О. С. Розробка комплексного підходу до використання напрямків соціально орієнтованої маркетингової товарної політики фармацевтичними підприємствами / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк // Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я : матеріали ІІ міжнарод. наук.-практ. internet-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 19 січ. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 284-285.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32033
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
284-285.pdf739,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.