Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32135
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолодочка, Ольга-
dc.date.accessioned2024-02-27T08:06:57Z-
dc.date.available2024-02-27T08:06:57Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationКолодочка, О. Оптимізація процесу обробки претензій від аптек в системі управління якості аптечної мережі «Аптека 9-1-1» : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Ткаченко. - Харків, 2024. - 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32135-
dc.description.abstractМета дослідження: Впровадження оптимальних практик та рекомендацій для підвищення ефективності процесу оформлення недоліків в мережі “9-1-1”. Завдання: Аналіз причин виникнення недоліків у процесі обробки претензій та розробка системи документації для процесу обробки претензій. Об’єктом дослідження є процес обробки претензій від аптек в системі управління якістю аптечної мережі "Аптека 9-1-1". Предметом дослідження є конкретні аспекти обробки претензій, такі як процедури вирішення розбіжностей, документація претензій. Розроблено інструкцію з обробки претензій, шкалу оцінювання ефективності обробки претензій та план навчання персоналу. Робота складається з 3 розділів, 6 підрозділів, 6 таблиць, 6 рисунків, та базується на 33 джерелах літератури.uk_UA
dc.description.abstractResearch objective: Implementation of optimal practices and recommendations to enhance the efficiency of addressing deficiencies in the '9-1-1' network. Tasks: Analysis of the causes of deficiencies in the claims processing process and development of documentation system for claims processing. The research object is the claims processing process from pharmacies in the quality management system of the "Pharmacy 9-1-1" network. The subject of the study includes specific aspects of claims processing, such as procedures for resolving discrepancies, and documentation of claims. An instruction for claims processing, an effectiveness assessment scale for claims processing, and a staff training plan have been developed. The work consists of 3 chapters, 6 subsections, 6 tables, 6 figures, and is based on 33 literature sources.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра управління та забезпечення якостіuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологій та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Якість, стандартизація та сертифікаціяuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectпретензіїuk_UA
dc.subjectінструкціяuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectclaimsuk_UA
dc.subjectinstructionuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.titleОптимізація процесу обробки претензій від аптек в системі управління якості аптечної мережі «Аптека 9-1-1»uk_UA
dc.title.alternativeOptimization of the feedback procedurein the quality management system of the pharmacy chain "Pharmacy 9-1-1"uk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колодочка Ольга Вадимівна_кваліфікаційна робота.pdf2,37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.