Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32135
Title: | Оптимізація процесу обробки претензій від аптек в системі управління якості аптечної мережі «Аптека 9-1-1» |
Other Titles: | Optimization of the feedback procedurein the quality management system of the pharmacy chain "Pharmacy 9-1-1" |
Authors: | Колодочка, Ольга |
Keywords: | кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Якість, стандартизація та сертифікація;оптимізація;моніторинг;претензії;інструкція;аналіз;optimization;claims;instruction;monitoring;analysis |
Issue Date: | Feb-2024 |
Bibliographic description (Ukraine): | Колодочка, О. Оптимізація процесу обробки претензій від аптек в системі управління якості аптечної мережі «Аптека 9-1-1» : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Ткаченко. - Харків, 2024. - 72 с. |
Abstract: | Мета дослідження: Впровадження оптимальних практик та рекомендацій для підвищення ефективності процесу оформлення недоліків в мережі “9-1-1”.
Завдання: Аналіз причин виникнення недоліків у процесі обробки претензій та розробка системи документації для процесу обробки претензій.
Об’єктом дослідження є процес обробки претензій від аптек в системі управління якістю аптечної мережі "Аптека 9-1-1".
Предметом дослідження є конкретні аспекти обробки претензій, такі як процедури вирішення розбіжностей, документація претензій.
Розроблено інструкцію з обробки претензій, шкалу оцінювання ефективності обробки претензій та план навчання персоналу.
Робота складається з 3 розділів, 6 підрозділів, 6 таблиць, 6 рисунків, та базується на 33 джерелах літератури. Research objective: Implementation of optimal practices and recommendations to enhance the efficiency of addressing deficiencies in the '9-1-1' network. Tasks: Analysis of the causes of deficiencies in the claims processing process and development of documentation system for claims processing. The research object is the claims processing process from pharmacies in the quality management system of the "Pharmacy 9-1-1" network. The subject of the study includes specific aspects of claims processing, such as procedures for resolving discrepancies, and documentation of claims. An instruction for claims processing, an effectiveness assessment scale for claims processing, and a staff training plan have been developed. The work consists of 3 chapters, 6 subsections, 6 tables, 6 figures, and is based on 33 literature sources. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32135 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Колодочка Ольга Вадимівна_кваліфікаційна робота.pdf | 2,37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.