Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32135
Название: Оптимізація процесу обробки претензій від аптек в системі управління якості аптечної мережі «Аптека 9-1-1»
Другие названия: Optimization of the feedback procedurein the quality management system of the pharmacy chain "Pharmacy 9-1-1"
Авторы: Колодочка, Ольга
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра управління та забезпечення якості;факультет фармацевтичних технологій та менеджменту;освітня програма Якість, стандартизація та сертифікація;оптимізація;моніторинг;претензії;інструкція;аналіз;optimization;claims;instruction;monitoring;analysis
Дата публикации: фев-2024
Библиографическое описание: Колодочка, О. Оптимізація процесу обробки претензій від аптек в системі управління якості аптечної мережі «Аптека 9-1-1» : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Ткаченко. - Харків, 2024. - 72 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження: Впровадження оптимальних практик та рекомендацій для підвищення ефективності процесу оформлення недоліків в мережі “9-1-1”. Завдання: Аналіз причин виникнення недоліків у процесі обробки претензій та розробка системи документації для процесу обробки претензій. Об’єктом дослідження є процес обробки претензій від аптек в системі управління якістю аптечної мережі "Аптека 9-1-1". Предметом дослідження є конкретні аспекти обробки претензій, такі як процедури вирішення розбіжностей, документація претензій. Розроблено інструкцію з обробки претензій, шкалу оцінювання ефективності обробки претензій та план навчання персоналу. Робота складається з 3 розділів, 6 підрозділів, 6 таблиць, 6 рисунків, та базується на 33 джерелах літератури.
Research objective: Implementation of optimal practices and recommendations to enhance the efficiency of addressing deficiencies in the '9-1-1' network. Tasks: Analysis of the causes of deficiencies in the claims processing process and development of documentation system for claims processing. The research object is the claims processing process from pharmacies in the quality management system of the "Pharmacy 9-1-1" network. The subject of the study includes specific aspects of claims processing, such as procedures for resolving discrepancies, and documentation of claims. An instruction for claims processing, an effectiveness assessment scale for claims processing, and a staff training plan have been developed. The work consists of 3 chapters, 6 subsections, 6 tables, 6 figures, and is based on 33 literature sources.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32135
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колодочка Ольга Вадимівна_кваліфікаційна робота.pdf2,37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.