Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32147
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧередніченко, Ірина-
dc.date.accessioned2024-02-27T08:15:31Z-
dc.date.available2024-02-27T08:15:31Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationЧередніченко, І. Управління маркетинговим забезпеченням діяльності медичного закладу : кваліфікаційна робота / наук. керівник О. Посилкіна. - Харків, 2024. - 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32147-
dc.description.abstractРобота складається з трьох розділів, які присвячені теоретичним засадам маркетингового забезпечення діяльності закладу охорону здоров’я, проаналізовані основні підходи до удосконалення маркетингу медичного закладу. Здійснений аналіз основних техніко-економічних показників діяльності КНП «Міська дитяча поліклініка No13, проведено оцінку маркетингового забезпечення медичного закладу. Запропоновані практичні рекомендації щодо запровадження інструментів маркетингу відносин задля підвищення лояльності пацієнтів. Робота має 80 сторінок, 17 таблиць, 17 рисунків, 52 джерела, додатки.uk_UA
dc.description.abstractThe work consists of three sections, which are devoted to the theoretical foundations of marketing support for the activity of a healthcare institution, the main approaches to improving the marketing of a medical institution are analysed. An analysis of the main technical and economic indicators of the activity of the KNP "City Children's Polyclinic No. 13" was carried out, an assessment of the marketing support of the medical institution was carried out. Practical recommendations on relationship marketing tools were proposed, which increases patient loyalty. The work has 80 pages, 17 tables, 17 figures, 52 sources, appendices.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectкафедра управління та забезпечення якостіuk_UA
dc.subjectфакультет фармацевтичних технологів та менеджментуuk_UA
dc.subjectосвітня програма Управління охороною здоров’я та фармацевтичним бізнесомuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг відносинuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectзаклад охорони здоров’яuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectrelationship marketinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjecthealthcare facilityuk_UA
dc.titleУправління маркетинговим забезпеченням діяльності медичного закладуuk_UA
dc.title.alternativeManagement of marketing support for medical institution activityuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КР Чередніченко І. 2024.pdf1,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.